Řekněte nám vše o svém produktu
Potřebujeme znát váš produkt zezadu, zepředu, zleva i zprava. Kdo je vaše konkurence, čím jste výjimeční. Co je cílem vaší kampaně nebo komunikace na ponožkách? Jaký je váš největší přínos a proč by lidé měli vašemu produktu důvěřovat? Chceme se o vás dozvědět více jako o ženě i matce. Je to možné? Ano, je to možné.
Neposílejte e-maily
Chápeme, že ve velkých společnostech musí schvalování projít několika úrovněmi. Nemusí ho však vidět jednatel, hlavní jednatel, spolupředseda, viceprezident, nejvyšší prezident, manažer manažer a manažer globu. Snažte se vybudovat schvalování na maximálně 2 úrovních. Celý proces se tím urychlí.
Trust
Pokud se rozhodnete svěřit svůj marketing agentuře, důvěřujte jí. Dejte jí svůj názor, nechte ji argumentovat. Sleduje trendy, má zkušenosti a tým reklamních nadšenců.