Filtr
Během brainstormingu vás napadne nespočet jmen, která by mohla být správná. V tu chvíli přichází na řadu filtr, kdy odfiltrujete vše, co neodpovídá vaší vizi značky. Koneckonců vyhrát může jen jeden.

Nová značka, nová řada, nový produkt. Vymýšlení názvu je jednou z nejzajímavějších věcí při vytváření značky. Představuje originalitu, jedinečnost a umístění toho, co chcete pojmenovat.
Název má také potenciál zvýšit povědomí o značce i důvěryhodnost. Mít dobré jméno tedy není jen příjemné, ale nezbytné.
V naší partě máme rychlý a osvědčený postup, který funguje při vymýšlení jména, a my vám ho nyní představíme.
Při brainstormingu je důležité zjistit, co značka představuje a co chce sdělit. Všechno má svůj příběh a je na vás, abyste se rozhodli, co s ním uděláte. Můžete pracovat s různými frázemi, ale pokud krátký název vypovídá celý příběh, máte vyhráno.
Během brainstormingu vás napadne nespočet jmen, která by mohla být správná. V tu chvíli přichází na řadu filtr, kdy odfiltrujete vše, co neodpovídá vaší vizi značky. Koneckonců vyhrát může jen jeden.
Chcete-li se ujistit, že je vaše jméno originální, zkontrolujte si ho. Můžete využít rejstříky EUIPO nebo obchodní rejstřík. Pokud se tam váš název objeví, musíte pokračovat ve vynalézání. Je také dobré zkontrolovat všechny možné překlady vašeho názvu, abyste se ujistili, že vaše značka někde neuráží.
Se silnou značkou chcete mít vlastní doménu. Je dobré být kreativní, ale pokud odkaz obsahuje název značky a doménu .sk, je to výhra. Nemluvě o tom, pokud vlastníte doménu .com.
Název značky se objevuje všude. Na obalu, v e-mailovém podpisu, na tričku. Proto je dobré zachovat jednoduchost a kreativitu. Vymyslete název, který řekne vše a zároveň bude jedinečný. Takovou práci máme nejraději, takže pokud hledáte někoho, kdo vám pomůže pojmenovat nepojmenovatelné, jste u nás na správném místě.
Nebo ne? Pokud vás článek zaujal a máte dotazy, kontaktujte nás. Sledujte Gang na ponožkách nebo se přihlaste k odběru newsletteru.