
Zveřejnili jste volné pracovní místo na všech pracovních portálech, ale vaše společnost je prázdná? Pravděpodobně je to proto, že tato činnost dnes již nestačí.
Proč je nutná účinná náborová kampaň? A proč se vám bude dařit lépe, když nezůstanete u jedné náborové kampaně, ale zvolíte novou firemní strategii?
Na suchou nabídku dynamického kolektivu s neomezeným množstvím kávy dnes reaguje jen málokdo. Lidé si vybírají zaměstnání na základě prezentace a komunikace značky. Chtějí patřit k firmě, na kterou mohou být hrdí. Potřebují mít jistotu, že jsou součástí kvality. Své další zaměstnání si vybírají stejně, jako by si vybírali spolehlivé rodinné auto.
Rozhodli jste se uspořádat kreativní náborovou kampaň. Ale opět nestačí jeden příspěvek stažený z fotobanky, který je zaměřen na všechny. Klíčové je vědět, kdo je vaše cílová skupina. Kde je nejlepší cílit? Co od vás očekává? Co ji bude zajímat? Z čeho má strach? Jaké jsou hlavní výhody, které její práce nabízí? To jsou otázky, které odstartují kreativu. Teprve poté jste připraveni na tvorbu obsahu.
Náš dlouholetý klient SAD Žilina nabízí svým zaměstnancům řadu benefitů. Dlouhodobě se však potýká s nedostatkem řidičů. Obrátili se proto na nás. Definovali jsme cílovou skupinu. Pochopili jsme jejich obavy a potřeby. Vytáhli jsme největší nabízené benefity. Zvolili jsme správné komunikační kanály. Teprve pak jsme přišli s kreativou, která měla skvělé výsledky. Po měsíci kampaně jsme do SADky přivedli 18 nových řidičů.
Více informací o náborové kampani pro SAD Žilina naleznete zde.
Vymyslíme kreativní řešení, ale doporučujeme našim klientům, aby nezůstávali jen u náborového procesu. Vytváříme pro ně strategie budování značky zaměstnavatele. Ponoříme se do nich a vyladíme interní marketing. Lépe definujeme firemní procesy. Zavádíme nebo vylepšujeme zavedený onboarding nových zaměstnanců. Pak se zaměříme na kreativní náborové kampaně.
Nebudete na to sami. Ani v práci, ani při hledání zaměstnanců. Napište nám a my vám vytvoříme strategii na míru. Dáme se do práce a definujeme váš cíl. Provedeme náborovou kampaň, díky níž pro vás bude chtít pracovat každý. Jste pro? Pojďme na to.
Nebo ne? Pokud vás článek zaujal a máte dotazy, kontaktujte nás. Sledujte Gang na ponožkách nebo se přihlaste k odběru newsletteru.