Když rozpočet pláče, ale značka září: Jak přežít marketingový listopad?

24. října 2023

Listopad. Měsíc spojený s hustými vousy a marketingovými boomy. Černý pátek. Kybernetické pondělí. Vánoce se blíží. Značky potřebují prodávat. Lidé potřebují nakupovat.

Každá značka chce být pro zákazníka jedničkou, každá značka bojuje o své místo pod světly reflektorů. Platformy sociálních médií nebo mediální prostory si tuto poptávku dobře uvědomují a v této době zvyšují sazby za digitální reklamu.

Jak se nezbláznit? Nabízíme vám řešení, která můžete udělat pro to, abyste co nejlépe využili zběsilé nákupní sezóny.

Plán

Neodkládejte věci na poslední chvíli, nejedná se o výhodnou Last Minute dovolenou v Turecku. Začněte o kampaních přemýšlet včas, myslete na kreativitu s předstihem, počítejte se zvýšenými náklady. Upravte svůj rozpočet a vyčleňte na toto období vyšší částku. Až to přijde, budete mít po ruce dostatečný rozpočet a budete na trhu vidět.

Optimalizujte své publikum

Zásadní je navázat kontakt s klíčovým publikem. Nesnažte se, nemiřte do šířky, ale do černého. Segmentujte a analyzujte chování skupin, které jste si definovali dříve, vytvořte si publikum ze všech dostupných databází a zaměřte se na ty ziskové. Retargetujte návštěvníky, kteří v minulosti projevili zájem, ale nedokončili nákup. To je vaše chvíle.

Zaměřte se na celek, ne jen na cenu

Ano, zákazník slyší o SLEVÁCH. Ale zkuste se na to podívat tak, že i taková kampaň buduje vaši lovebrand. Zapracujte na všech aspektech kampaně od nabízené slevy přes uživatelský zážitek na webu až po kreativu v reklamě. Optimalizujte svůj web pro mobilní zařízení. Ujistěte se, že se načítá rychle, abyste nepřišli o zákazníka, který by rád nakoupil, ale nedostal trpělivost na nákup. Udělejte z vizuální stránky zážitek, nebojte se dělat věci jinak.

Ranní ptáče skáče dál

Začněte včas, nenechávejte všechny nabídky pouze na konkrétní datum. Počítejte s nabídkami PŘED Černým pátkem nebo před svátky. Spusťte exkluzivní akci nebo několik akcí, oslovte influencery, namotejte zákazníky a povzbuďte je k nákupu ještě před oficiálním vypuknutím šílenství.

Nyní víte, jak toto období zvládnout. Pomůže vám strategické plánování, porozumění vašemu publiku, oku lahodící obsah a data. Jste připraveni postavit se konkurenci. Pokud ale stále nevíte, jak na to, nebo se chcete ujistit, že vše proběhne hladce, obraťte se na nás. Jsme tu pro vás. V listopadu i v průběhu celého roku.

THE END

Nebo ne? Pokud vás článek zaujal a máte dotazy, kontaktujte nás. Sledujte Gang na ponožkách nebo se přihlaste k odběru newsletteru.