Návrat legendy

28. června 2018

Když se Adidas rozhodne představit nejnovější verzi kultovních kopaček, celý fotbalový svět na něj upře pozornost. Na Slovensku jsme pro Adidas uspořádali tiskovou konferenci plnou akcí, na které byly nové Predators oficiálně představeny. Kluci z Visual gangu natočili hypované prezentační video ke kampani a pořídili několik imageových fotografií. Počkejte si na to!

Predátor na Slovensku

Na konci roku 2017 byl na světový trh náhle uveden nejnovější model legendárních tenisek ADIDAS Predator. Dostali jsme za úkol vytvořit foto a video vizuál, který by tuto obrovskou událost pro značku Adidas na našem trhu prezentoval. Kluci z Visual gangu se tohoto nelehkého úkolu zhostili jako vždy profesionálně a výsledek si můžete prohlédnout níže.

Co udělala vizuální stránka?

Ondro Hajnik ze společnosti Visual gang zhodnotil celý projekt takto:

„Nejprve jsme společně s Michalem Babincem jako vedoucím výtvarným režisérem vytvořili scénář celého videa, který vycházel z kreativity kluků z KG. Na natáčení jsme měli pouze 4 hodiny, zároveň jsme dělali fotky pro kampaň na sociální sítě a rozhovor pro televizi.“ Rozhodně to tedy nebyl jednoduchý projekt, ale přes všechna omezení se výsledek povedl. „Věděli jsme, že čas hraje proti nám. Natáčení a focení komplikoval západ slunce, protože světelné podmínky na place se neustále měnily. Díky skvělému přístupu herců Roba Vitteka a Adama Zreláka a dobré přípravě našeho štábu jsme vše zvládli. Máme tak za sebou další zajímavý projekt a spokojeného klienta.“

Tisková konference plná otázek

Výtisky jsou nudné. Proto jsme se v případě Predátorů rozhodli udělat to po svém. Nejprve jsme všechny zúčastněné seznámilise samotnými kopy a příběhem, který za nimi stojí. Pak jsme jejich znalosti fotbalové historie prověřili v zábavném kvízu. Nakonec Robo Vittek promluvil o nejzajímavějších momentech své kariéry, takže celá tisková konference dostala úplně jiný rozměr.

THE END

Nebo ne? Pokud vás článek zaujal a máte dotazy, kontaktujte nás. Sledujte Gang na ponožkách nebo se přihlaste k odběru newsletteru.