Odemknutí nové úrovně úspěchu: synergie marketingu a obchodu

20. října 2023

Bez kreativního marketingu a obchodních zkušeností se málokomu podaří vybudovat značku. Jejich synergie není jen trendem, který za chvíli zmizí, stejně jako tenké obočí nebo tunel v uchu. Trh je přesycený a konkurence číhá na každém rohu. Spojení marketingu a obchodu při budování značky je MUSÍ.

Spoluprací s nimi si budujete loajalitu ke značce a zvyšujete konverze. My to víme, a proto jsme se spojili se společností Deal Factory. Když s námi budete obchodovat, odemknete pro svou značku novou úroveň úspěchu.

Jak funguje naše synergie při vytváření marketingových a obchodních strategií? Zde je návod, jak na to.

Lépe rozumíme zákazníkovi

Marketing analyzuje trh. Ví, kde se nachází cílová skupina, jak reaguje na webu nebo na sociálních sítích. Dívá se na demografické údaje, dokáže předpovědět, kde je vhodné zákazníka zacílit.

Podnik tyto poznatky využívá k vytváření personalizovaných nabídek a jejich komunikaci. potenciální zákazníky, aby měli pocit, že jejich potřebám skutečně rozumíme. A že jim někdo konečně nabízí relevantní produkt nebo službu.

Lidé, příběhy, emoce

Marketing značky vytváří příběh. Vytváří ho tak, aby v zákazníkovi vyvolal potřebné emoce. To napomáhá rychlejšímu zapamatování značky, což má váhu při rozhodování mezi dvěma podobnými produkty.

Obchodníci vědí, jak tyto emoce využít. Při definování obchodní fráze a výhod produktu se může zaměřit na emoce potenciálního zákazníka, což ho jen ujistí, že kupuje správnou věc.

Pro potěchu oka

Marketing vytváří vizuálně přitažlivé reklamy, videa, obrázky, obaly… Upoutají vaši pozornost, navodí pocit prémiovosti a přimějí vás ke koupi. I když by se kniha neměla posuzovat podle obalu, vždy si představte dítě v obchodě, které CHCE chipsy s medvídkem na obalu, ne ty s obrázkem pšenice.

Při vytváření strategie se firma zaměřuje také na estetické prvky. Často je to jedna z rozhodujících prodejních výhod. Proč ji tedy nevyužít při prodeji výrobku zákazníkovi?

Měřitelné výsledky

V neposlední řadě marketing i obchod stále sledují čísla. Nejde jen o vylomeniny a vytváření obsahu pro sociální sítě. Každá kampaň se sleduje, optimalizuje a vyhodnocuje. Všechna čísla, data a údaje, které marketing a obchod v tomto procesu získají, si mohou vzájemně předávat. Tak mohou přesně říct, co funguje, co ne, co je třeba změnit a co doplnit.

Teď už víte, jak to děláme my. Využitím síly marketingu zvyšujeme angažovanost zákazníků, budujeme loajalitu ke značce, vytváříme atraktivní vizuály a zvyšujeme prodeje. Na oplátku používáme inovativní obchodní techniky, shromažďujeme data, vytváříme databáze a pomáháme značkám růst.

A vy můžete růst také. Stačí nám zavolat. Vypracujeme skvělou marketingovou a prodejní strategii, díky které bude vaše značka vidět.

THE END

Nebo ne? Pokud vás článek zaujal a máte dotazy, kontaktujte nás. Sledujte Gang na ponožkách nebo se přihlaste k odběru newsletteru.