Okurková sezóna? Marketing si nemusí brát letní dovolenou

24. června 2024

Máte pocit, že jsou všichni na dovolené a v podnikání se nic zajímavého neděje? Změňte svůj pohled. Proměňte nevýhodu ve výhodu. Přenechte přípravu kyselých okurek 🥒 babičce a v létě rozvíjejte své podnikání.

Kdo by ho nemiloval. Léto plné slunce, dovolených, odpočinku a poznávání nových koutů našeho krásného Slovenska i světa. Vražedné životní tempo se na pár týdnů zpomalí. Ideální příležitost zpomalit a odpočinout si. Ale…

Lidé jsou na sociálních sítích méně aktivní. S nákupy to jde v některých odvětvích také z kopce. A vy prodáváte méně. Vaše podnikání dřímá 😴. Ale nemusí!

Podívejte se na to z druhé strany (okurky)

Okurková sezóna automaticky neznamená, že musíte kapitulovat a nechat svou firmu několik týdnů spát. Koneckonců i okurky jsou čerstvé. A právě v létě můžete svému podnikání dodat šťávu. Protože to stojí za to. Protože to má smysl. Proč?

🥒 Získáte větší pozornost, protože v létě investuje do reklamy méně společností, což znamená menší konkurenci.

🥒 Svůj podnik více zviditelníte, protože na sociálních platformách je méně reklamního přetížení.

🥒 Ušetříte peníze, protože náklady na reklamu a marketing jsou během okurkové sezóny nižší.

🥒 Po skončení okurkové sezóny si vybudujete skvělý základ pro úspěšné podnikání, protože tak to prostě je.

Nechte svou reklamu běžet!

Vytváření kvalitního obsahu. Optimalizace webových stránek. Investice do reklamy. Komunikace se zákazníky. Využívání nových platforem k propagaci vašeho podnikání. To jsou jen některé ze způsobů, jak do svých marketingových strategií vnést osvěžení 🍹.

Zde je několik nápadů, jak udržet reklamu aktivní, účinnou, šťavnatou a svěží.

1. Rozjeďte párty s letními kampaněmi

Letní nabídky a kampaně osloví potenciální zákazníky. Máte příležitost posílit vztahy s těmi stávajícími. Rádi vám s kampaní pomůžeme. Kampaň v čokoládě pro Magnum je důkazem, že to umíme a baví nás to.

2. Zvýšení interakce na ponožkách

Více sledujících sice automaticky neznamená větší poptávku, ale větší zapojení znamená oslovení většího cílového publika. Během léta je vhodná doba na pořádání soutěží, anket a výzev, které zvýší interakci s příspěvky. Pro Menuland děláme také hravý a kreativní obsah na ponožky.

3. Zkuste to s reklamou bez zbytečných obav

Plošina Aditbe je z naší dílny. Pomůže vám publikovat inzerát, i když jste z toho blázen. Máte šanci oslovit zákazníky bez stresu, starostí a jakýchkoli marketingových znalostí.

4. Zviditelněte se na letních akcích

Lidé se rádi baví a užívají si. Proč nespojit příjemné s užitečným? Pořádejte nebo sponzorujte akce, které vás zviditelní a přiblíží vašim zákazníkům. Podívejte se na nabitou zónu pro Slovenskou spořitelnu, která na vás bude letos na Pohodě čekat. Vymyslíme něco i pro vás?

5. V e-mailovém marketingu se zaměřte na nejžádanější funkce.

S létem roste chuť na nové zážitky, aktivity, recepty a tipy na cestování. Nabídněte svým zákazníkům informace, které je zaujmou a nakopnou. Pravidelné newslettery s čerstvými novinkami, tipy a speciálními nabídkami nikdy neomrzí.

6. Vložte do letního obsahu kreativitu

Zaujměte poutavým obsahem blogu a články. Vytvářejte poutavá videa. Nezapomínejte na praktické tipy a rady relevantní pro vaše publikum. Nejste si jisti, kde, kdy a jak začít? Našemu klientovi CTM Bikes jsme pomohli s kreativou v kampani – Značka Slovensko a můžeme pomoci i vám. Dokážeme rozhýbat i váš obsah?

7. Vložte vizuální a grafické prvky do sexy šatů

Aktualizujte vizuální a grafické prvky a získejte nový vzhled. Zapůsobíte. Rádi to uděláme i za vás. Protože nás to baví. A kreativity máme na rozdávání. Stejně jako jsme zatraktivnili Estravenky Fpo, můžeme zatraktivnit i vás.

Potřebujete z okurkové sezóny získat co nejvíce šťávy? Pomůžeme vám se strategií, kreativním obsahem a zviditelněním značky. Prostě všechno. Protože my jsme.

Stačí nám zavolat a můžeme začít.

THE END

Nebo ne? Pokud vás článek zaujal a máte dotazy, kontaktujte nás. Sledujte Gang na ponožkách nebo se přihlaste k odběru newsletteru.