
Vždy jsme se snažili dělat věci jinak. Děláme to tak i nyní. Dnes děláme 360° akční marketing a propojujeme ho s podnikáním. Protože víme, že jedno bez druhého prostě nemůže fungovat.
Nejlépe vám o tom poví náš generální ředitel Ľubo Šimko. Společně se svou životní a obchodní partnerkou Katkou Šimkovou, generální ředitelkou Deal Factory, tato odvětví spojují a povídali si o tom v nejnovějším podcastu On the Level o podnikání.
„Vždy se snažíme propojit marketing a obchod. Když se na projekty díváme z marketingového hlediska, snažíme se, aby společnost fungovala jako značka. Pak musíme namíchat správný mix a způsob komunikace kampaní a také prodeje, aby to všechno dobře fungovalo. Jednoduše řečeno, pokud obchodní zástupci potřebují leady, aby mohli realizovat prodej, marketing by je měl dodat. A aby je marketing dodal, potřebuje, aby běžely kampaně…“
Připravili jsme pro vás malou pozornost. V podcastu se dozvíte, jak propojit kampaně s obchodními příležitostmi a zaručit, že vaše firma bude trvale zvyšovat konverze. Ukáží vám, jak postupují při vytváření společné marketingové a obchodní strategie, aby mohli efektivně cílit na klienty. Aha! A mluvili také o tom, jak můžete propojit podnikání a manželství, aby to fungovalo v pracovním i osobním životě.
Podcast si můžete poslechnout kliknutím na odkaz. Tak se bavte při poslechu!
Nebo ne? Pokud vás článek zaujal a máte dotazy, kontaktujte nás. Sledujte Gang na ponožkách nebo se přihlaste k odběru newsletteru.