Kreativní videokampaň. Originální ilustrovaný maskot. Zasažení segmentu B2B a B2C. Psychologické marketingové postřehy a přidaná hodnota. To vše bylo výsledkem našeho projektu pro FPOHO- zaměstnanecké benefity.
Naším úkolem bylo vytvořit kampaň pro FPOHO, která by motivovala firmy k maximálnímu zvýšení zaměstnaneckých výhod (B2B). Zaměstnanci si z kampaně měli odnést, že chtějí využít funkci TOPUP ke zvýšení hodnoty svého příspěvku na stravování (B2C).
To je hlavní myšlenka kampaně. Už před sto lety Tomáš Baťa věděl, že zaměstnanec může dobře pracovat pouze tehdy, když jsou uspokojeny jeho základní fyziologické potřeby – zejména uspokojení hladu.
Kombinoval manažerský a sociální přístup. Výsledkem byla sedmkrát vyšší výkonnost pracovníků, než byl průměr v tehdejším Československu. FPOHO se ztotožňuje s principy pana Bati.
Proto jsme vytvořili PATH. Maskot, který všem rád připomíná Baťův systém. Přejmenovali jsme ho na Baťovo prkno. Páťa je ilustrovaný a k divákům promlouvá prostřednictvím animovaných videí. Baťa pochází z Moravy, Páťa je z Oravy. Šíří moudrost svého dědečka.
Je velvyslankyní značky. Je důvěryhodnou osobností mezi zaměstnanci i zaměstnavateli. Ví, co se vyplatí, je loajálním poradcem. Firmy i zaměstnanci jí důvěřují.
Než se Pata začala objevovat ve skečích, diskutovali jsme o ní s Martinem Knutem. Martin, šéf Ligy duševního zdraví, stál u zrodu značky FPOHO. Pátě jsme dali výrazné rysy a vlastnosti, které měly psychologický význam. Brýle, zlomená noha a další „berličky“ totiž zvyšují důvěryhodnost maskota v očích diváka.
Spojili jsme se s dodavateli a spolupracovali na výrobě videa – od storyboardu, přes dabing až po animaci. FPOHO se sama zabývá výkonnostním marketingem, ale pro kampaň využila naše know-how. Připravili jsme školení zahrnující e-mailový marketing, sociální média a Google Ads.
Vytvořili jsme ilustrované bannery s výstižnými tvrzeními. Dokončená jednotlivá videa jsme spustili na YouTube a vytvořili kratší a vertikální formáty pro sociální média.
Naše videa dosáhla více než 60 000 zhlédnutí.
Chcete také maskota, který osloví vaši cílovou skupinu způsobem, který si ji získá? Napište nám. Navrhneme maskota, spustíme výkonnostní kampaně a dostaneme váš produkt do světa.