Grilování s Hellmann's, Škrtlem a českým Vol. 2

Event Foto Kampaň Kreativa

Již druhý rok po sobě jsme se přihlásili do grilovací sezóny s omáčkami Hellmann’s a fotbalovými šampiony. Po loňském úspěchu nám společnost Hellmann’s opět svěřila své letní eso – kampaň na grilovací omáčky s možností vyhrát vstupenky na EURO UEFA.

Navázali jsme na loňský koncept „Skóruj na grilu “ a přinesli jeho druhý ročník „Staň se mistrem grilu!“. Své místo v kampani si opět našly i známé fotbalové tváře Martin Škrtel a Petr Čech. Tentokrát kampaň kombinuje chutě, emoce a spotřebitelskou soutěž o vstupenky na UEFA Women’s EURO 2025. Stačí nakoupit vybrané výrobky Hellmann’s a zaregistrovat se na www.hellmanns-sutaze.sk.

Globální koncept v naší oblasti

Z globálního konceptu „Game Changer“ jsme vytvořili lokální insighty šité na míru slovenskému a českému publiku, a tak vznikla kampaň Be a Grill Master.

„Naším cílem bylo proměnit globální koncept v něco, co bude fungovat lokálně – kulturně, vizuálně i emocionálně. Kombinace fotbalu, grilování a silných osobností nám přišla jako ideální kombinace,“ komentuje Dominik Matušinský, generální ředitel české pobočky Kreativ Gang.

TV, digitální, venkovní

Postarali jsme se o výrobu klíčových vizuálů, včetně kompletního focení Martina Škrtela pod vedením fotografa Petra Kubalaka. Zajistili jsme také výstupy pro TV, online, OOH, rádio, retail, zkrátka vše, co kampaň tohoto typu vyžaduje.

BTW: Náš kotouč z grilování s Martinem Škrtelem a Hellmann’s byl v poslední době jedním z nejpopulárnějších příspěvků na Škrtelově Instagramu.

Chcete také kampaň, která osloví vaši cílovou skupinu?

Nezávazná konzultace?