Navázali jsme na loňský koncept „Skóruj na grilu “ a přinesli jeho druhý ročník „Staň se mistrem grilu!“. Své místo v kampani si opět našly i známé fotbalové tváře Martin Škrtel a Petr Čech. Tentokrát kampaň kombinuje chutě, emoce a spotřebitelskou soutěž o vstupenky na UEFA Women’s EURO 2025. Stačí nakoupit vybrané výrobky Hellmann’s a zaregistrovat se na www.hellmanns-sutaze.sk.
Z globálního konceptu „Game Changer“ jsme vytvořili lokální insighty šité na míru slovenskému a českému publiku, a tak vznikla kampaň Be a Grill Master.
„Naším cílem bylo proměnit globální koncept v něco, co bude fungovat lokálně – kulturně, vizuálně i emocionálně. Kombinace fotbalu, grilování a silných osobností nám přišla jako ideální kombinace,“ komentuje Dominik Matušinský, generální ředitel české pobočky Kreativ Gang.
Postarali jsme se o výrobu klíčových vizuálů, včetně kompletního focení Martina Škrtela pod vedením fotografa Petra Kubalaka. Zajistili jsme také výstupy pro TV, online, OOH, rádio, retail, zkrátka vše, co kampaň tohoto typu vyžaduje.