Tramvaj Hellmann's upoutá pozornost mladých lidí

Kampaň Kreativa

Vzali jsme Hellmann’s do ulic! Náš klient chtěl oslovit mladou cílovou skupinu něčím, co by proniklo digitálním šumem. Věděli jsme, že bannerem to nepůjde, a tak jsme vytáhli silnější eso: celoplošný potisk ve stylu graffiti, na kterém je vyobrazena tramvaj projíždějící Prahou.

Reklama, kterou nepřehlédnete

Od května do října 2025 bude po pražských ulicích jezdit nápadná tramvaj Hellmann’s. Nejde jen o vizuální trik, ale o strategický tah, který má značku přiblížit lidem v reálném prostoru.

Celý vizuál jsme postavili na síle street artu, výrazných barvách a hlavním produktu – krémové tatarské omáčce. Tento projekt vznikl v úzké spolupráci s renomovaným českým streetartovým umělcem, členem skupiny Skywall, výtvarníkem YUDOE 06, který vytvořil grafický návrh ve stylu graffiti a věnoval tramvaji svůj autogram. Fotografie tramvaje pořídil Jakub David.

Každá jízda chutná lépe s Hellmann’s

Tato kampaň je také spojena s naší předchozí kampaní Buď mistr grilu, která se zaměřuje na podporu grilovací sezóny. Hlavními tvářemi kampaně jsou fotbalové legendy Martin Škrtel a Petr Čech, kteří propagují grilované špízy jako ideální letní pokrm. Spojovacím prvkem obou kampaní jsou chutné omáčky, které jsou hrdinskými produkty.

Chcete také kampaň, která bude na očích?

Dostaňme vaši značku do centra pozornosti.

Nezávazná konzultace?