
Každý marketingový nadšenec miluje dobré kampaně. A protože předchozích dvanáct měsíců uzavíráme stresujícím zvukem korkového výbuchu, je čas podívat se na ty nejlepší pro rok 2022. Ty nejlepší pro nás.
Dobrý nápad, skvělé provedení, pěkná kampaň. Výrobce čokolády Cadbury přišel s projektem „Cadbury Secret Santa Postal Service“. Každý mohl svým blízkým poslat čokoládu zcela zdarma. Stačilo najít plakát s QR kódem. Tímto způsobem rozeslali až 120 000 čokolád zdarma.
John Lewis je řetězec obchodních domů. Vede také program Building Happier Futures, v němž upozorňuje na nedostatky systému sociální péče.
Letos se zaměřili na děti v péči. Společně s agenturou adam&eveDDB vytvořili emotivní kampaň, při které zvlhlo nejedno citlivé oko.
Společnost Ikea vytvořila inspirativní katalog jmen pro dítě. Co je v něm? Nic. Až na to, že jména v katalogu původně patřila nábytku Ikea. A všichni víme, jaká jména jejich nábytek má…
Tento nápad byl reakcí na baby boom, který v Norsku nastal v roce 2021. Počet obyvatel se v důsledku pandemie zvýšil až o 5,5 %. Katalog je uspořádán abecedně a u každého jména je obrázek doplněný stručným popisem. Možná jste dítě pojmenovali po lampě, ale alespoň vždy rozzáří každou místnost, do které vstoupí.
Salomon je outdoorovou značkou již 75 let. Její popularita mírně poklesla, a tak zapracovala na modernější identitě. Představili ji v akční kampani, která má motivovat mladší generace, aby se nebály ničeho nového.
Slogan „Zítřek je váš“ a jeho dynamika na nás fungovaly. Chtěli jsme slušně doběhnout na Kriváň a odtud seskočit padákem. Nebo tak nějak.
Přijdeme s podobně silnou kampaní? Vytvoříme marketingovou a obchodní strategii? Posílíme vizuální identitu?
Nebo ne? Pokud vás článek zaujal a máte dotazy, kontaktujte nás. Sledujte Gang na ponožkách nebo se přihlaste k odběru newsletteru.