
Pokud rádi posloucháte podcasty, nedávno byli naši kluci Richard Malovaný a Majo Bystričan v pořadu Očami HR, kde vám představili employer branding a podělili se o své zkušenosti. Poslechnout si ho můžete po kliknutí sem.
Utváří a podporuje pověst společnosti jako zaměstnavatele. Zahrnuje hodnoty, kulturu a identitu, kterými se organizace řídí. V podstatě utváří to, jak se společnost prezentuje na trhu práce a jak ji vnímají uchazeči o zaměstnání, stávající zaměstnanci a veřejnost.
Nejde jen o to, že „hledáme“ a „tohle potřebujeme“ ke kávě v kanceláři. Employer branding zahrnuje vytvoření příběhu o tom, jaké to je pracovat pro danou společnost, vyzdvihuje její jedinečné vlastnosti, hodnoty a kulturu pracoviště.
Silná značka zaměstnavatele může přilákat velké talenty, zvýšit zisky a udržet zaměstnance. A co je nejlepší – zlepšuje také celkovou pověst a konkurenceschopnost společnosti na trhu.
To šetří náklady, energii a vytváří stabilní a loajální tým.
Dobré značky nemají hlavu v pejru, protože dobrý employer branding přitahuje kvalifikovanější lidi.
Protože co si v práci vytvoříte, to také dostanete.
V Gangu pro to máme balíček. Vytvoříme pro vás strategii budování značky zaměstnavatele. Skládá se z několika kroků:
Proč? Protože společnostem by mělo záležet na tom, aby se prezentovaly jako zaměstnavatel, kterého si lidé chtějí vybrat, a měly by se o to trvale snažit. Riso v podcastu řekl: „Značky, které se domnívají, že jsou první volbou nebo lídrem na trhu, přestanou investovat do aktivit v oblasti budování značky zaměstnavatele. Tehdy je vytlačí a předstihne konkurence.“ A je to pravda.
Známe to z osobních vztahů a platí to i v práci. Otevřená a efektivní komunikace mezi vedením a zaměstnanci je klíčová. Problémy se řeší rychle, zaměstnanci se cítí vyslyšeni, oceňováni a hrdí na to, kde pracují. To podporuje důvěru, loajalitu a pocit sounáležitosti zaměstnanců.
Kromě tradičních pracovních portálů je dobré hledat i alternativní způsoby získávání talentů. Ve společnosti Gang se nám například osvědčily personalizované SMS kampaně. Cílíte přesně, lokálně a jejich čtenost je téměř stoprocentní.
Majo to řekl v podcastu a my to dáváme i sem: „Lidé potřebují být vyrušeni, přivedeni na jiné myšlenky, odvedeni od každodenní agendy, která je může zabít, klidně teambuildingem. Lidé se baví, nejsou ve stereotypu. Tehdy se zvyšuje efektivita.“
Pro mnoho našich klientů vymýšlíme a vytváříme nezapomenutelné teambuildingy na míru. Snažíme se vymýšlet aktivity, při kterých se zaměstnanci lépe poznají a uvolní. Často dostáváme zpětnou vazbu, že tyto teambuildingy jsou neuvěřitelným nakopnutím jejich pracovního výkonu.
Vytvoříme pro vás strategii budování značky zaměstnavatele na míru. Nastavíme konzistentní komunikaci navenek i dovnitř. Provedeme vás procesy efektivního náboru a přijímání zaměstnanců. Vymyslíme atraktivní kampaně, které vás dostanou do povědomí cílové skupiny.
Nebo ne? Pokud vás článek zaujal a máte dotazy, kontaktujte nás. Sledujte Gang na ponožkách nebo se přihlaste k odběru newsletteru.