
Změřit můžeš leccos. Délku, teplotu, bmi… Po novém můžeš změřit i aktivitu influencerů na sociálních sítích. Kolik značek propagují? Jaké? Jako? Nový nástroj influencr AdEx od Kantar ti napoví.
Éra Instagram reklamy je s náma již dlouho. To, že influenceři zvyknou propagovat mnoho značek, je taky obecně známé. Teď je však možné využít nástroj Kantar Influencer Adex a stáhnout si informace o značkách z postů a stories influencerů. Získáš unikátní informace o spolupracích značek na Instagramu, analytiku postů a stories skrze hashtagy, zmínky, lokality a swipe ups.
Ideálně tehdy, když jsi byznys prodávající služby a produkty, aneb agentura jako my. Díky jednoduchému vylepšováku můžeš efektivněji plánovat kampaně a přizpůsobit tomu i styl komunikace a trumfnout tak konkurenci.
Nemusíš jsi ho vykřesat z kamene, ani ukout ze železa. Pokud by si chtěl nástroj vyzkoušet, jednoduše se ozvi agentuře Kantar. My jsme se ozvali a připravujeme se na to, jak úspěšně zvládneme éru influencerskou..
Nebo ne?
Pokud tě článek zaujal a máš dotazy, napiš nám. Sleduj Gang na sockách nebo odebírej newsletter.